סגירה

x

דף הבית  > חדשות

אפליקציות בדרך אל התואר

בעידן הטכנולוגי של היום, אנחנו מוצפים באינספור גירויים שמנסים למשוך את תשומת ליבנו, לתת לנו את הפתרונות המבוקשים והיצירתיים על מנת להקל עבורנו במעט את החיים  ולקטוף את תואר 'חביב הקהל'.

אחת מהטכנולוגיות היותר פופולאריות של המאה ה-21,  שמציעה את המגוון העצום, המלמד, המעשיר והתורם ביותר עבור בני האדם, שבשביל להשתמש בה צריך רק מכשיר חכם, כמו סמארטפון או טאבלט, היא האפליקציה. או בעברית- ישום.   


                                                                                                              

מדובר על תוכנת יישום ייעודית, שממלאת תפקיד מסוים. היא יכולה ללמד אותנו דברים, היא יכולה לתזכר דברים שלא נשכח, היא יכולה למצוא עבורנו שירים, לקשר בין אנשים, לשלם עבורנו דוחות חניה, ליידע אותנו אודות מבצעים ובעצם מה לא...

האפליקציות שקיימות היום, עם מגוון עצום לאין שיעור, לא פוסחות על עולם האקדמיה ויכולות לחסוך לנו – הסטודנטים, אלפי שעות של מתח, זמן וגם עצבים מיותרים. 

 

אז הנה רשימה של האפליקציות שכל סטודנט חייב!  (כולן בחינם. סטודנטים, אלא מה..)

 

Dropbox  - מדובר באתר אינטרנט חינמי הקיים גם באפליקציה לאנדרואיד ולאייפון, עם אפשרות כמובן לסנכרן בין שניהם. האתר הוא בעצם מה שמכונה בשפה המקצועית 'ענן', הוא יכול לאחסן בתוכו קבצים גדולים ויכול לשתף אותם עם משתמשים אחרים. למעשה, כל קובץ שחברך משתף בDropbox  תוכל לראות מהאינטרנט, מהסמארטפון או מהטאבלט, לבחירתך. שרות מעולה לשיתוף סיכומים, מצגות, חומרים שהמרצה מעלה או סתם תכנים ועזרים שונים שיכולים לסייע לכם בלימוד החומר.


אפלקצית Dropbox


Babylon - גם אם יש לכם פטור באנגלית, וגם אם לא, האפליקציה הזו היא חובה לסטודנטים.  מדובר על אפליקציה המציעה שרותי תרגום מאנגלית לעברית ולהפך. אתם יכולים לכתוב את המילה או לומר את שמה בקול, ומיד לקבל את התרגום שלה. לבעלי האייפון יש שרות נוסף מיוחד- ניתן לכוון את המצלמה למילה וישר לקבל את התרגום. שווה. לא? אפליקציה נוספת, טובה לא פחות בשרותי התרגום היא מורפיקס.


Babylon


My Study Life- גם אם אתם בלגניסטים וגם אם אתם מסודרים וקפדניים בחייכם, על האפליקציה הזו, אסור לכם לוותר! במיוחד כשעל הראש שלכם יש כל כך הרבה מטלות ומשימות. האפליקציה הזו תעשה לכם סדר בבלגן, היא תציג עבורכם את מערכת השעות, את המטלות השבועיות, החודשיות והשנתיות, וכמובן את לוח המבחנים שלכם. לפני המבחנים היא גם תיתן עבורכם התראות כדי שגם אותם לא תשכחו בטעות! גם היא מותאמת עבור האנדרואיד והאייפון.


אפלקצית My Study Life





PhotoMath –   אפליקציה מגניבה ביותר עבור כל סטודנט עייף שכבר צמא לפתרון המשוואה. סורקים את המשוואה- והופ! מתקבלת התוצאה, כולל הדרך לפתירתה.  המלצה שלנו, השאירו את האפליקציה הזו רק למצב של ברירת המחדל.(הרי באתם ללמוד לא?) האפליקציה זמינה נכון לעכשיו רק לבעלי אייפון.

אפלקצית PhotoMath

 

 

CamScanner – אתם קולטים שיש לכם חומר חשוב, אתם חייבים לסרוק אותו, אבל אין סורק בקרבתכם. אל דאגה, האפליקציה הזו תסרוק את החומר עבורכם ותמיר את התוכן לקובץ PDFבתוך מספר שניות בודדות.

 אפליקצית CamScanner



אוטובוס קרוב, moovit  Bus  ועוד.. אפליקציות המחשבות את לוח הזמנים לאוטובוסים והרכבות ברחבי הארץ. האפליקציות הללו ידאגו( נקוה שב100%) שתגיעו בזמן לשיעור, ושתספיקו גם לקנות עוד קפה לפני.

 

Mint – אפליקציה מעולה, שמאפשרת לסטודנט לעקוב אחר כל הכנסה והוצאה שלו. מאירת עיניים ועושה חשק להצליח לעמוד בתקציב שקבענו לעצמנו. האפליקציה הזו מבטיחה לכל המשתמשים שלה, כי שימוש בה יגרום להם לבצע החלטות שקולות יותר בכל הקשור לכספם. לנו זה נשמע מבטיח.

 

SelfControl –  את האפליקציה הכי טובה, שומרים תמיד לסוף. מדובר באפליקציה, שהיא אולי האפליקציה הכי גאונית עבור סטודנטים אבל בעצם לא רק. פתחנו את הכתבה, בכך ששיקפנו את המציאות שבה אנחנו נמצאים כיום. מציאות שבה גירויים שונים מנסים ללכוד את תשומת ליבנו כל הזמן, ואנחנו נמצאים במעיין מאבק תמידי.

עובדה זו מתעצמת ואף מקשה עלינו כשאנחנו מנסים גם ללמוד וגם להצליח תוך כדי. מדובר על אפליקציה שתגרום לכם לשים את כל מסיחי הדעת ומבזבזי הזמן המיותרים שלכם על 'הולד' בזמן שאתם צריכים ללמוד לבחינה או לקיים שיעורי בית חשובים. באפשרותה לחסום אתרים מסוימים (לבחירתכם כמובן) ולפרק זמן שאתם בוחרים. האפליקציה הזו תדאג שהראש שלכם יהיה ממוקד בדיוק במה שאתם צריכים. ולא במשהו אחר!


אפלקצית SelfControl

ולא הזכרנו אפליקציות כמו שעון מעורר, אפליקציות שמאתרות בתי קפה ומסעדות בקרבתכם אם אתם רעבים פתאום ואין לכם כוח לבשל, אפליקציות שמחשבות עבורכם, קלוריות, סכומים, ומה שבינהם.. אפליקציה עם רשמקול שיכולה להקליט את המרצה, אפליקציה שנותנת מידע אודות הטבלה המחזורית, אפליקציה שיוצרת עבורכם את הביבליוגרפיה, וכמובן איך אפשר לדבר על אפליקציות מבלי להזכיר את Gmail ,docs ,drive ועוד..

כמו שאמרנו, מגוון האפליקציות עצום ורב. עשו שימוש חכם בהן ותמיד חפשו אפליקציות חדשות, כי כל הזמן צצים רעיונות נוספים שיכולים להקל עלינו את החיים.

חדשות

אוניברסיטה העברית קיבלה מקום 77 בעולם, הישג מרשים

אוניברסיטה העברית קיבלה מקום 77...

  המדד שנגחאי אשר מדרג מוסדות אקדמיים בעולם אחת לשנה, דירג אוניברסיטה העברים במקום 77, הטניון...

קיבלת מעל 720 בפסיכומטרי? מדינה של רפואה או מדעים? "בריחת המוחות"

קיבלת מעל 720 בפסיכומטרי? מדינה של...

קיבלת מעל 720 בפסיכומטרי? מדינה של רפואה או מדעים? "בריחת המוחות"   בשנת 2019 היחס בין אקדמאים...

לימודים בעידן קורונה

לימודים בעידן קורונה

עצות ללימודים אקדמיים בעידן קורונה ולמה זה יכול להיות מסוכן עבור האוכלוסייה. אתם תהיו דור...