סגירה

x

דף הבית  > חדשות

חשיבות של פעילות גופנית בזמן לימודים

בחיים שלנו יש הרבה דרכים להצליח. ובכלל, אם נדייק, נאמר, שיש הרבה הגדרות למהי הצלחה. כיוון שהצלחה, זה משהו שיכול להשתנות מאדם לאדם ולכל אחד יש את השיא הפרטי שלו.

 

אבל מה יקרה, אם נספר לכם על אחת הדרכים המוכחות , שאם משתמשים בה בצורה יעילה וחכמה היא מסוגלת לשפר בצורה משמעותית את הציונים שלכם בלימודים ולגרום לכם להצליח...?

 

לא מדובר באמונות, או תורות פסיכולוגיות רוחניות למינהן.. מדובר בפעילות שבעצם, נורא מוכרת וידועה לכולנו. פגשנו אותה בבית הספר היסודי, בתיכון ואפילו בצבא. במהלך השנים התעסקנו בה (מי יותר ומי פחות) לפעמים דחקנו אותה הצידה ונתנו מקום בחיינו לדברים קצת אחרים. אבל מאז ומעולם היא תמיד היתה נוכחת בחיינו באיזושהי צורה.

מדובר על אחת מהפעילויות היותר מועילות שאנחנו יכולים לעשות בחיים שלנו, והיא פעילות גופנית.

 

מחקר שנעשה בארה"ב, מצא שתלמידים שביצעו פעילות גופנית הצליחו בצורה משמעותית וקיבלו ציונים גבוהים יותר מתלמידים שלא ביצעו פעילות גופנית. מסתבר, (וזה ממש הוכח מדעית!) שברגע שמבצעים פעילות גופנית כלשהי, ולא משנה איזו, בין הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים, אירובי, זומבה, וכו', בצורה נמרצת, במשך 3 פעמים בשבוע, מצליחים להעלות את רמת הריכוז בשיעורים- ומתוך כך להצליח יותר.

 

אפשר להבין מכך, שפעילות גופנית נחוצה, הכרחית ומועילה בזמן לימודים, ובפרט בתקופת מבחנים, בהם נדרשת יכולת ריכוז גבוהה על מנת להצליח לעבור אותה בצורה הטובה ביותר. המלצה שלנו, שימו את הציניות בצד, דלגו על העצלנות הטבועה עוד מילדות, התעלו על עצמכם,שברו את השיא האישי שלכם ובסוף, תראו שעוד תצליחו. 

חדשות

אוניברסיטה העברית קיבלה מקום 77 בעולם, הישג מרשים

אוניברסיטה העברית קיבלה מקום 77...

  המדד שנגחאי אשר מדרג מוסדות אקדמיים בעולם אחת לשנה, דירג אוניברסיטה העברים במקום 77, הטניון...

קיבלת מעל 720 בפסיכומטרי? מדינה של רפואה או מדעים? "בריחת המוחות"

קיבלת מעל 720 בפסיכומטרי? מדינה של...

קיבלת מעל 720 בפסיכומטרי? מדינה של רפואה או מדעים? "בריחת המוחות"   בשנת 2019 היחס בין אקדמאים...

לימודים בעידן קורונה

לימודים בעידן קורונה

עצות ללימודים אקדמיים בעידן קורונה ולמה זה יכול להיות מסוכן עבור האוכלוסייה. אתם תהיו דור...