סגירה

x

דף הבית  > חדשות

לימודי תואר ראשון במסלול ערב

לימודי ערב

 

החיים שלנו עמוסים. אין ספק. הרבה מטלות והרבה משימות ניצבות בפנינו. ויש מין תחושה שכזו שכל רגע שאנחנו גדלים, המשימות גדלות איתנו...

 

אחת התקופות  העמוסות, המדהימות, המעצימות, הלא פשוטות, התובעות.. היא תקופת הלימודים. לימודים מעיקרם הם לא דבר זול. על השכלה צריך לשלם. והרבה.. עובדה אשר מחייבת כל סטודנט שבדרך להיות עם יד על הדופק, ולתכנן  בזהירות ובקפדנות את מסלול חייו. במהלך החיים אנחנו גם מתחתנים, מקימים משפחה ומביאים ילדים. ואיך לומדים? ואיך מתפרנסים?

 

אחת האופציות היותר חכמות שקיימות היום בשוק, בדיוק בשביל לנסות למצוא את האיזון הזה, בין עבודה, ולימודים, היא אופציה של שילוב עבודה ולימודים בערבים.

 

לפעמים הלימודים מתקיימים פעמיים בשבוע, לפעמים גם יותר, הכל תלוי במוסד הלימודים ובתחום שאותו רוצים ללמוד. הלימודים מתקיימים בדרך כלל משעות הצהריים עד הערב, ולעתים גם במתכונת של ימי שישי. תחומי הלימוד שניתן ללמוד מגוונים מאוד, ולא נבדלים מן התכניות אשר נלמדות בשעות היום. בין התחומים הרבים שניתן למצוא: לימודי משפטים, מדעי המחשב, מנהל עסקים, מדעי ההתנהגות,הנדסה, חשבונאות, תקשורת ועוד..

 

אמנם התכנית מאפשרת גמישות רבה בשילוב לימודים, תוך התקדמות והתמקצעות בעבודה ותחושת מרחב בהשגת היעדים ובתואר הנכסף, אולם מסלולי ערב יכולים להמשך יותר זמן  מהרגיל ותקופת הלימודים יכולה להתארך בסמסטר אחד או יותר. 

 

בסופו של דבר מדובר באופציה שיכולה להיות טובה מאוד עבור רבים מאיתנו. אך כל אחד מאיתנו מכיר את עצמו הכי טוב ועל השאלה אם המסלול הזה הוא המסלול הנכון עבורכם- רק אתם תדעו לענות..

 

חדשות

אוניברסיטה העברית קיבלה מקום 77 בעולם, הישג מרשים

אוניברסיטה העברית קיבלה מקום 77...

  המדד שנגחאי אשר מדרג מוסדות אקדמיים בעולם אחת לשנה, דירג אוניברסיטה העברים במקום 77, הטניון...

קיבלת מעל 720 בפסיכומטרי? מדינה של רפואה או מדעים? "בריחת המוחות"

קיבלת מעל 720 בפסיכומטרי? מדינה של...

קיבלת מעל 720 בפסיכומטרי? מדינה של רפואה או מדעים? "בריחת המוחות"   בשנת 2019 היחס בין אקדמאים...

לימודים בעידן קורונה

לימודים בעידן קורונה

עצות ללימודים אקדמיים בעידן קורונה ולמה זה יכול להיות מסוכן עבור האוכלוסייה. אתם תהיו דור...