סגירה

x

דף הבית  > חדשות

לימודים בעידן קורונה

עצות ללימודים אקדמיים בעידן קורונה ולמה זה יכול להיות מסוכן עבור האוכלוסייה.

אתם תהיו דור סטודנטים מיוחד השונה מכל דור סטודנטים שהכרתם אי פעם, בעידן קורונה אנחנו עושים שינוי "סוויטץ'" באורח חיים ומתחילים להתרגל.

נתחיל מסוף, למה זה מסוכן עבורנו?

חוץ מהמחלה עצמה, אנחנו כאוכלוסיה וכמדינה צריכים לשמור על איזון חברתי וכלכלה בכדי למנוע ממצב שנגיע לאחוזי אבטלה גבוהים. מה זה קשור? זה מתחיל מכם ציבור סטודנטים, אם קודם בשביל להיות רציניים הייתם צריכים ללכת לאולמות ההרצאה לפגוש את המרצים ולהרגיש את העולם האקדמי, עכשיו אתם פוגשים את כולם בפג'אמות על הספה, אין כמעט כל רצינות בעניין, לכן, אנו מדגישים שאחרי שמסיימים את התואר אתם תהיו דור העתיד שיוביל את הכלכלה והבריאות במדינה, אם לא תתיחסו ותגבשו תכנית רצינית לא נוכל לשמור על כלכלה תקינה ועובדים כשירים לעבודה.

עדיין אפשר ליצור חברים וללמוד בקבוצות!

 

ובכן במציאות כדאי לגבש שגרת לימודים מחייבת ויעילה. כלומר להתעורר בצוהריים ולצפות בנטפליקס זה נחמד, אבל לא ממש יעזור לכם בתקופת הבחינות. כדאי להסתכל על המצב אחרת: יש לכם זמן נקי ללמוד, בלי נסיעות וללא הסחות דעת, שכדאי לנצל היטב, בעזרת כמה כללים חשובים.

איך מנצלים את עידן הקורונה?

לימודים הם רובם באונליין. בין אם מדובר בקורסים שתוכננו מלכתחילה כמקוונים ובין אם מדובר בשיעורים המועברים בזמן אמת בזום, אתם עכשיו מתאמים את עצמכם לסוג הלמידה הזה. איך עושים?

  1. קביעת זמן ומקום: מכנסים ליומן את זמני השיעורים, והגדירו פינה מיוחדת וקבועה בבית לזמן השיעור.
  2. התייחסו אל השיעור המקוון כאל שיעור רגיל, אם בכיתה אתם נוהגים לרשום הערות ולסכם למשל, עשו זאת גם עכשיו, הדבר יעזור לכם בשמירה על ריכוז ויפחית הסחות דעת.
  3. הכנה מראש לשיעור על ידי קריאת חומרי הרקע, חשוב שבעתיים לעשות זאת עכשיו. והכי חשוב: השתמשו ביכולת לשאול שאלות ולקבל תשובות בזמן אמת, ממש כמו בשיעור.



    עדיין צריך להרגישו אחריות גדולה!


חיים את הקמופס:

עדיין אפשר ליצור חברים ולעשות עבודות בקבוצות עבודה קטנות בזום או בסקייפ יכולות לעזור לכם לשמור על קשר עם שאר הסטודנטים בימי קורונה, ולהתגבש סביב החומר הנלמד. תוכלו לחשוב יחד, להתייעץ, להעלות רעיונות, להתכונן ותוך כדי כך גם להפיג קצת מהמתח שהוא חלק בלתי נפרד מהימים האלה. יותר קל כשמשתפים חוויות זה עם זה.

 

סיכום:

לעשות חדר או זווית בבית שהיא כמו אולם הרצאות עם תכנית שבועית, שאתם מתנהגים כאילו עם אחריות מלאה בקמפוס. תחלקות את הזמן שלכם בחוכמה ( לראות כתבה ניהול זמן).

 

קבלה לאקדמיה:

בינתיים אין הרבה שינויים, לבדיקת סכם קבלה כנסו

 

בריאות ואושר

חדשות

אוניברסיטה העברית קיבלה מקום 77 בעולם, הישג מרשים

אוניברסיטה העברית קיבלה מקום 77...

  המדד שנגחאי אשר מדרג מוסדות אקדמיים בעולם אחת לשנה, דירג אוניברסיטה העברים במקום 77, הטניון...

קיבלת מעל 720 בפסיכומטרי? מדינה של רפואה או מדעים? "בריחת המוחות"

קיבלת מעל 720 בפסיכומטרי? מדינה של...

קיבלת מעל 720 בפסיכומטרי? מדינה של רפואה או מדעים? "בריחת המוחות"   בשנת 2019 היחס בין אקדמאים...

לימודים בעידן קורונה

לימודים בעידן קורונה

עצות ללימודים אקדמיים בעידן קורונה ולמה זה יכול להיות מסוכן עבור האוכלוסייה. אתם תהיו דור...