סגירה

x

דף הבית  > אוניברסיטאות ומכללות

המכללה האקדמית לישראל ברמת גן

מידע כללי

המכללה האקדמית לישראל ברמת גן:

המכללה האקדמית לישראל ברמת גן היא מוסד אקדמי ישראלי חדש, שנבנה על יסודות של מוסדות ותיקים - "המכללה לישראל" ושלוחת אוניברסיטת Heriot Watt  אשר הופעלה על ידי מכללת רמת גן.

 המכללה לישראל נוסדה בשנת 1994 והציעה מאז תכניות לימודים של אוניברסיטאות אמריקאיות מאזור העיר בוסטון. במהלך השנים סיימו את לימודיהם במכללה לישראל ובשלוחת אוניברסיטת Heriot Watt כ-12,000 בוגרים ומוסמכים, שקיבלו תארים מאוניברסיטאות האם בתחומי סיעוד,מנהל עסקים, מנהל בריאות, ייעוץ חינוכי ומערכות מידע. לאחר שנות פעילות רבות ומוצלחות הוקמה על יסודות המוסדות האלה המכללה האקדמית לישראל.

 

 

למה לבחור במכללה האקדמית לישראל?


  • המכללה האקדמית לישראל ברמת גן הינה מוסד אקדמי ישראלי עצמאי, המעניק לבוגריו תארים ישראליים המוכרים ע"י המועצה להשכלה גבוהה.
  • הערך המוביל שאימצה המכללה הוא "ההצלחה מחייבת". ה"הצלחה" היא הצלחתם של הסטודנטים הלומדים במכללה, והצלחתה של המכללה כולה. הצלחה זו "מחייבת" הן את המכללה - הסגל האקדמי, הסגל המנהלי, וההנהלה - והן את הסטודנטים:

                 o  המכללה, רוה את עצמה כמחויבת לאפשר לכל סטודנט להצליח ככל יכולתו בתחום לימודיו, ולהגיע להגשמה אישית- הצלחה                          עם משמעות.

                 o  מתוך מחוייבות להצלחה הכללה בנתה תכניות לימודים אשר יעניקו לסטודנטים את הכלים להצלחה, בין אם בקידום מקצועי                           בתחום לימודיהם,ובין אם בהמשך לימודים אקדמיים לתארים מתקדמים. הניסיון הרב שרכשה, וההיכרות רבת השנים עם תכניות                     הלימוד האמריקאיות, אפשרו לה לבנות תכניות המשלבות את הטוב מתוך האקדמיה האמריקאית, יחד עם תוכן לימודי העונה על                     דרישות האקדמיה, צרכי המשק והחברה בישראל.

                 o  מתוך מחוייבות להצלחה המכללה מעסיקה מרצים מקצועיים ומובילה בתחומם, שהגיעו להישגים במחקר האקדמי ובמילוי                               תפקידי ניהול בכירים בתחום עיסוקם.

                 o  מתוך מחוייבות להצלחה המכללה מקפידה על תנאי לימוד תומכי למידה,הכוללים אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, מקורות ידע                         נגישים וסביבת לימודים נעימה ונוחה.

                 o  המכללה מאפשרת לסטודנטים שילוב של עבודה עם לימודים וזמינות של הסגל האקדמי והמנהלי, המחוייב לפעול כמיטב יכולתו                      לסייע בפתרון בעיות או קשיים ולאפשר לסטודנט את לימודיו בהצלחה.

                 o  המכללה מצפה מהסטודנטים לקחת על עצמם מחוייבות מקבילה להצלחתם: להיות שותפים אקטיביים לתהליכי הלימוד,                                 להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותם במכללה ולנצל עד תום את המפגש עם המרצים.

                 o  המכללה כי שתי ה"מחויבויות" כרוכות זו בזו, שתיהן מהוות תנאי הכרחי למימושה של ה"הצלחה" וכי מתוך מחוייבות הדדית זו                          יכול כל סטודנט לממש את יכולותיו באופן מיטבי, ולהגיע להגשמה אישית בתחום עיסוקו.


 

חוגי לימוד:


  •        סיעוד

o        תואר ראשון (BSN) בסיעוד

o        תכנית השלמה לתואר ראשון (BSN) בסיעוד

  •       ניהול במערכות בריאות

o        תואר ראשון (BA) בניהול במערכות בריאות

o        תואר שני (MA) במנהל מערכות בריאות

  •        ניהול מערכות מידע

o        תואר ראשון (BA) בניהול מערכות מידע

  •       ייעוץ חינוכי

o        תואר שני (MA) בייעוץ חינוכי

 

 

 

מידע שימושי למועמדים למכללה:

·         אתר המכללה:

·         ייעוץ ללימודים:

·         תנאי קבלה לתואר ראשון:

·         תנאי קבלה לתואר שני:

·         תהליך הרישום:

·         תואר ראשון בסיעוד:

·         מידע למועמדים לתכנית לתואר ראשון בסיעוד:

·         תואר ראשון בניהול מערכות בריאות:

·         תואר שני במנהל מערכות בריאות:

·         תואר ראשון בניהול מערכות מידע:

·         תואר שני בייעוץ חינוכי:

·         חישוב ממוצע בגרות:

·         שכר לימוד:

·         מלגות לימודים ייחודיות:

·         טפסים להורדה:

·         סגל מנהלי של המכללה:

·         סגל אקדמי של המכללה:

·         חדשות וכתבות:

·         מפת הגעה:

·         יצירת קשר: