סגירה

x

דף הבית  > חדשות

מכינות

אתם כבר רוצים להתחיל ללמוד, אבל חסר לכם כמה בגרויות שלא עשיתם בתיכון, או שהציון בבגרות במתמטיקה או באנגלית לא מספיק כדי להתקבל למה שאתם רוצים... או שבכלל ציון הפסיכומטרי שלכם רחוק ממה שאתם צריכים... אין לכם מה להתייאש! קיימת אופציה מעולה עבורכם והיא לעשות מכינה קדם אקדמית.

 

במוסדות אקדמיים רבים, הבינו את החשיבות שקיימת בנתינת הזדמנות עבור כל סטודנט שבדרך, והקימו מכינות קדם אקדמיות. מדובר על לימודים האורכים כשנה בממוצע, המכינים את התלמידים לקראת לימודים לתואר ראשון באוניברסיטאות או במכללות. מסלולי הלימוד בדרך כלל מתמקדים בלימודי הנדסה ומדעים מדויקים, מדעי החיים ומדעי החברה. משך הלימודים והרף שיש לעמוד בו, נקבעים על ידי המוסדות ויכולים להשתנות ממוסד למוסד.

 

לצד ההכנה האקדמית יש לציין שעלות הלימודים במכינות קדם אקדמיות לרוב יקרה, ויכולה להתבטא בלימודים אינטנסיביים מאוד. כל זה לצד ההתמדה החריצות והמשמעת העצמית שמחייבת את התלמידים.


לפני שאתם נרשמים למכינה קדם אקדמית, מומלץ לבדוק האם עמידה בהצלחה בכל המבחנים של המכינה מתנה לכם כרטיס כניסה לתחום שאותו אתם חפצים ללמוד, ויותר מכך- האם כרטיס הכניסה, יהיה קביל גם במוסדות אקדמיים אחרים. 

חדשות

אוניברסיטה העברית קיבלה מקום 77 בעולם, הישג מרשים

אוניברסיטה העברית קיבלה מקום 77...

  המדד שנגחאי אשר מדרג מוסדות אקדמיים בעולם אחת לשנה, דירג אוניברסיטה העברים במקום 77, הטניון...

קיבלת מעל 720 בפסיכומטרי? מדינה של רפואה או מדעים? "בריחת המוחות"

קיבלת מעל 720 בפסיכומטרי? מדינה של...

קיבלת מעל 720 בפסיכומטרי? מדינה של רפואה או מדעים? "בריחת המוחות"   בשנת 2019 היחס בין אקדמאים...

לימודים בעידן קורונה

לימודים בעידן קורונה

עצות ללימודים אקדמיים בעידן קורונה ולמה זה יכול להיות מסוכן עבור האוכלוסייה. אתם תהיו דור...